Dominik Strzelec Ambasadorem Polenergii Fotowoltaiki

Dodano:
10/12/2022
Czytaj dalej
Profit


Nawet 25% więcej zysku z własnej mikroinstalacji

Technologia


Gwarancja 25 lat wydajności

Opieka


Profesjonalna i kompleksowa obsługa

Finansowanie


Najlepsze finansowania dostępne na rynku

Najpopularniejszy polski ogrodnik i prowadzący programy na antenie TTV i HGTV – Dominik Strzelec został nowym Ambasadorem spółki Polenergia Fotowoltaika. W ramach współpracy z ekspertem powstał program edukacyjny „FOTOWOLTAIKA BEZ USTEREK”.

Dominik Strzelec to uznany polski projektant ogrodów. Jak sam mówi o sobie - jest zwolennikiem wysokiej jakości i nowoczesnych technologii. Swoją największą popularność zdobył jako prowadzący program „USTERKA” w stacji TTV, w którym obserwował i punktował fachowców wykonujących pracę pod okiem kamer.

W przygotowanym przez Polenergię Fotowoltaika cyklu edukacyjnym – „FOTOWOLTAIKA BEZ USTEREK” – Dominik Strzelec wciela się w rolę klienta, który sprawdza czy własna elektrownia słoneczna to tylko zabawka dla bogaczy? Czy milion osób, które zdecydowały się na jej zakup w Polsce popełniło błąd? Jakie realne oszczędności na rachunkach za prąd generuje instalacja fotowoltaiczna? Premiera pierwszego odcinka serii „FOTOWOLTAIKA BEZ USTEREK” odbyła się 11 października 2022 roku na kanale YouTube Grupy Polenergia.

„Zaprosiliśmy do współpracy Dominika Strzelca, bo dla nas to oczywisty wybór. Cenimy jego profesjonalizm, dociekliwość, poczucie humoru i uszczypliwość. Chcieliśmy wspólnie pokazać widzom, że fotowoltaika to nie zakup bułek w piekarni. Przydomowa elektrownia słoneczna to instalacja pod napięciem, która ma działać co najmniej 25 lat. Ma generować oszczędności na rachunkach za prąd, ale przede wszystkim ma być zamontowana w sposób bezpieczny i profesjonalny” mówi Kamil Sankowski, członek Zarządu Polenergii Fotowoltaiki, pomysłodawca serii „FOTOWOLTAIKA BEZ USTEREK”.  

W programie wystąpią eksperci Polenergii Fotowoltaiki, inżynierowie, montażyści systemów i audytorzy, którzy podzielą się z widzami swoją wiedzą i policzą, ile kosztuje własna elektrownia słoneczna, wskażą jakie wybrać systemowe rozwiązania, jak właściwe przygotować projekt, jakie warunki muszą być spełnione by instalacja fotowoltaiczna była bezpieczna, efektywna i generowała jak najwięcej czystej, zeroemisyjnej energii oraz jak dobrać dodatkowe urządzenia typu pompa ciepła, stacja ładowania samochodów elektrycznych, czy system smart home, które będą najlepiej współpracowały z mikroinstalacją słoneczną.  

„Cieszę się, że wspólnie z widzami będę mógł prześledzić fakty i obalić mity, które narastają wokół instalacji fotowoltaicznych. Zamierzam skrupulatnie przepytać ekspertów, niekiedy wbić im szpilę, zadawać pytania, których nikt jeszcze nie zadał, by każdy kto myśli o własnej elektrowni słonecznej, po obejrzeniu serii „FOTOWOLTAIKA BEZ USTEREK” był pewny swoich wyborów” – podkreśla Dominik Strzelec.  

Cykl edukacyjny został w całości zrealizowany przez Dział Marketingu Polenergii Fotowoltaika. Seria będzie liczyła piętnaście kilkuminutowych odcinków, które będą miały premierę w każdy wtorek miesiąca.

„Idea powstania tego cyklu rodziła się w naszych głowach już od dłuższego czasu. Na forach związanych z Odnawialnymi Źródłami Energii można spotkać wiele osób szukających podpowiedzi jak dobrze kupić fotowoltaikę i mieć pewność, że się zwróci. Postanowiliśmy, że zrobimy wideo pigułkę i dostarczymy wszystkim niezdecydowanym kompendium wiedzy na temat zakupu oraz montażu instalacji fotowoltaicznych. Cały cykl, począwszy od pomysłu, poprzez scenariusz, produkcję i montaż zrealizowaliśmy przy pomocy naszego zespołu marketingu oraz ekspertów, z którymi współpracujemy. Jest mi niezmiernie miło, że udało nam się dostarczyć program edukacyjny rodem z telewizji. To pierwsza nasza edukacyjna seria, ale na pewno nie ostatnia” – zapewnia Michał Skierski, Dyrektor Marketingu Polenergii Fotowoltaiki.